Halloween cupcakes

novembra 01, 2015


Pekné ráno! :) Tak čo ako ste oslávili Halloween? Uznávate ho alebo tento  americký sviatok nenávidíte? Ja ho rozhodne milujem a snažím sa ho oslavovať každý rok. :) Či už prostredníctvom Halloween party alebo si len vyrežem tekvicu so sesternicou a pozeráme rodinku Adamsovcov. 

Myslím, že aj nás sviatok dušičiek má nejaké to svoje čaro. Avšak ak mám byť úprimná pre mňa má väčšie čaro práve Halloween. Na naši blízkych by sme si mali spomenúť aj počas roka a nie len práve na sviatok dušičiek všakže? ;) 

Tento rok som sa chcela pustiť aj do nejakého Halloweenskeho pečenie a vulalá..:) Vznikli tieto podľa mňa celkom vydarené cupcakes. :) A tu je recept:


Potrebujeme:
Cesto:
  • 220 g - polohrubá múka
  • 100 g - práškový cukor
  • 130 ml - olej
  • 170 ml - kefír
  • 2 ks - vajcia 
  • 2 polievkové lyžice - kakao (najlepšie Holandské) 
  • 100 g - čokoláda na varenie
  • 2 čajové lyžičky - prášok do pečiva
Poleva:
  • 250 g - maslo
  • 500 g - práškový cukor
  • 1 čajová lyžička - vanilkový extrakt 
  • oranžové potravinárske farbivo (ja som už nezohnala, takže som zmiešala žlté a červené)
Postup:
Cesto:

Celé cesto som pripravovala v mixéry, ktorý mi všetky zmesi pekne premiešal. Preto je postup veľmi jednoduchý a rýchly. :) Najskôr rozmixujeme vajíčka spolu s práškovým cukrom. Potom pridáme olej. Na váhe si odvážime 220 g polohrubej múky a pridáme 2 čajové lyžičky prášku do pečive, to pekne spolu premiešame a následne nasypeme do mixéra. Pridáme kefír a úplne na záver kakao. Počas celého pridávania surovín máme mixér stále zapnutý, ktorý postupne všetky ingrediencie pekne mieša. Ako posledné je krájanie čokolády na drobné kúsky, ktoré pridáme do cesta a zamiešame. Ja som použila len polovicu z čokolády. 


Na koniec už len dáme cesto do košíčkov a pečieme 20 minút pri teplote 200 °C.  


Poleva:

Túto polevu som robila prvýkrát a vyskúšala som recept od anglickej youtuberky Tany-i Burr.:)
V mixéry si rozmixujeme celé maslo spolu s práškový cukrom. Pridáme 1 čajovú lyžičku vanilkového extraktu a poriadne rozmixujeme. Nakoniec pridávame potravinárske farbivo. Ako som už spomínala, nezohnala som oranžové, takže som najskôr pridala žlté úplné celú tubičku nechala riadne premiešať. Nakoniec som postupne po kvapkách pridávala červené farbivo do kým mi nevznikla pekná oranžová hmota s ktorou som bola spokojná. :)



A teraz prichádza asi tá najzábajvnejšia časť! :) Zdobenie. Ja som cupcaky ešte posypala malými čokoládovými ozdôbkami a zapichla do nich tieto úžasné Halloweenske ozdoby. V tomto som sa tiež inšpirovala práve Tany-ou, ktorá točila aj video. Ona tieto ozdoby kúpila v New Yorku. My so sesternicou sme si ich vyrobili pekne doma. :) Našli sme si ideálne Halloweenske obrázky na internete, stiahli, vytlačili, prilepili na špáradlo a je to! Halloweenske ozdoby sú na svete! :) A netreba cestovať ani do New Yorku ;) Dobrú chuť! 




You Might Also Like

10 komentárov

  1. Mňam! Vyzerá to naozaj dobre :) Ja sa snažím oslavovať Halloween aj dušičky, myslím, že obidva sviatky sú pekné, ale ten halloween si užívam viac no :D

    Kitti. , #THESTYLETALE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadají dobře, dala bych si:3 Letos jsem si chtěla upéct taky, ale přepadla mě lenost, tak jsem koupila v Lidlu :D
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha tak ale tam majú tiež dobré! :D sama si tiež sem-tam kúpim :)

      Odstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com